مدیر نظارت و ارزیابی عملکرد سازمان منطقه آزاد چابهار، گفت: در راستای احترام به حقوق شهروندی و همچنین سیاست پاسخگویی و تکریم اربابرجوع، سامانه اینترنتی رسیدگی و پاسخگویی به آدرس cfzo.ir/form_5_create راهاندازی و صندوقهای دریافت انتقادات و پیشنهادات درونسازمانی و برونسازمانی در محل ورودی ساختمانهای اداری سازمان نصب گردید.
به گزارش روابط عمومی و امور بینالملل سازمان منطقه آزاد چابهار"عبدالرزاق تخش" افزود: سیستم پیامگیر صوتی با خط اختصاصی 35312225 جهت دریافت شکایات شهروندان و مراجعین در طول شبانهروز فعال میباشد.
تخش اظهار داشت: همچنین شهروندان و مخاطبان میتوانند انتقادات و پیشنهادات خود از حوزههای سازمان را بهصورت مکتوب به صندوقهای تعبیهشده در اماکن مختلف بیندازند.
شایانذکر است این طرح باهدف بالا نگهداشتن سطح رضایت مراجعین، سرعت و دقت در ارائه خدمات به اربابرجوع راهاندازی شده است.
تمامی حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ است..